height="600" src="http://www.flatcast.com/de/Player.aspx?sid=338122" width="800"> > < /div>

10 Nisan 2011 Pazar

NBA'de toplu sözleşmede gelişmeler

    NBA'de gerçekten bir sezon sonraki sezon oynanmayabilir. Billy Hunter, oyuncuların temsilcisi, zaten hep benim gözümde beyaz saçlarıyla ve siyahi haliyle bana Nelson Mandela'yı anımsatmıştır. Fakat toplantılarda tüm önemli insanların arasında David Stern ile çok direkt olarak konuşması, pastadan önemli bir kısmı talep etmesi, bunu sert ve sağlam olarak yapması gerçekten çok önemli bir davranış. Son toplantının sonrasında, mikrofonu alan Stern Hunter'ın yüzüne bile bakamadı doğrusu. Ve kendisinden etkilenmiş olacak ki, Billy Hunter'ın geçmişte NBA'de yaptığı işçi-işveren mücadelelerinden bahsetti, yani resmen adamın CV'sini anlattı. Hunter'ın da bu hareketinin sonucu mesela Rose'da önemli hisler uyandırmış olmalı ki, "Söylediklerine inanamadım" "Şok oldum" " Hunter'ın başından beri bizim arkamızı kollamış olmasına seviniyorum" gibi açıklamalar yapmış kendisi ESPN mikrofonlarına.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder