height="600" src="http://www.flatcast.com/de/Player.aspx?sid=338122" width="800"> > < /div>

12 Nisan 2011 Salı

Normal Sezon Ödülleri-1

Hazır NBA ile ilgili herkes her yazar çizer her blogger bu işe NBA’de ESPN’de Yahoo’da (Mike Fratello hariç, çünkü kendisi eminim Ukrayna milli takımına daha fazla kafa yoruyordur, artık Tv’ye çıkma zamanı da azalacaktır, bildiğiniz gibi milli takımın başına geçti, yazın kendisini izlemek büyük bir keyif olacak) bu işle uğraşırken, ben de size eksiksiz bir rapor çıkarayım dedim.

Öncelikle ilginç olan birkaç noktaya değinmek istiyorum.  Son 40 yılda sezon MVP’si seçilen oyunculardan yalnızca 13’ü bu başarıyı Playoff sonunda yüzük ile taçlandırabilmiş. En son bunu yapan isim ise Tim Duncan (2003). Hem MVP’yi almış, hem de Spurs ile şampiyonluk yaşamayı başarmıştı kendisi. Jordan’ın bunu 90’larda 5 kere tattığını düşünürsek eğer, sezon MVP’si ödülü alan oyuncunun büyük oranda şampiyonluğunu kaybettiğini söyleyebiliriz. Şanssızlık veya tüm sezonda gelen başarının altında ezilmek sebepler olabilir.
 
MVP ödüllendirmesinde 2010’dan beri bizim de payımız var artık ! Sadece Amerikan ve Kanadalı yazar ve tv yayıncıları oylamıyor ! Doğru okuyorsunuz, bizim de hakkımız var. Aynı gazetecilere verilen formatta biz de oy kullanabiliyoruz.

Bireysel ödüllerden öncelikle yılın koçundan bahsetmek lazım. Benim oyun tartışmasız Tom Thibodeau’ya.  Boston’da yetişen koç, savunmasıyla Bulls’un rakiplerine kök söktürmesini sağladı. Rose’un gelişiminde çok da payı olduğunu düşünüyorum. Boozer gibi bir egoyla da başarılı bir şekilde baş ediyor. Fakat benim asıl hoşuma giden, Vinny Del Negro’nun yarı enkazını devralıp, Boston’un kalan son kurşununu attıktan sonra iki üç sene sonra yeniden yapılanmaya gireceği gibi, bunun ilk modelini, Doc Rivers ayak izleriyle , ki kendisi de Illinois’lidir, Bulls ile başardı, ve ilk sezonunda takım şampiyonluğa koşuyor. Sansasyonel Miami’yi geride bırakması bile çok önemli bir olay. Belki son iki maçta bir maç geride oldukları lig birinciliği için yarışta Spurs’ü de geçebilirler. Bunlar sebeplerim Thibodeau’ya ödülü vermek için, fakat ödülün bir parçasını da George Karl’a kesinlikle verirdim, bunun sebeplerine de Playofflarda şahit olacağız diyerek bir iddiada bulunayım. Nuggets Batı’da finale yürüyebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder