height="600" src="http://www.flatcast.com/de/Player.aspx?sid=338122" width="800"> > < /div>

25 Ocak 2011 Salı

Var Mısın İddaa'ya

 Arkadaşlar ilk defa İddaa yazacağım. Öncelikle tutmazsa şimdiden özür dilerim. Lütfen az sallayın arkamdan :) Unutmayın ki bende oynuyorum o maçlara İddaa komisyon vermiyor yani bana.  5 6 maç yazacağım. Size uyanları seçersiniz, kombine edersinizi.

Eurocup maçları bugün oynanacak o yüzden önce onları yazmak istedim.

703- Le Mans- Aris:  Aris aldığı sonuçlardan dolayı antrenörünün durumu belirsizdi. Fakat sezon sonuna kadar kalacağı açıklandı. Le Mans'ta ise  en önemli oyuncuları oynamayacakmış. Batista'nın yokluğunda Aris galibiyeti düşünülebilir. 1.5 handikapta varken MS 2 diyorum.

704 Galatasaray- Estudiantes: Bir önceki yazı da nedenlerimi açıkça belirttim. Galatasaray çok rahat bir  galibiyet alacak bence. 3.5 6.5 da uygun handikaplar 1/1'e çok güveniyorum.

705 Cedevita- Unics Kazan: Kazan kadrosu itibariyle bence bu kupanın tartışmasız favorilerinden. Lampe, Vranes gibi sağlam pota altı oyuncularıyla en önemli oyuncusu zehirlenmiş Cedevita'yı deplasmanda rahat geçeceklerdir.2.5 handikapta buna çok uygun. MS 2 diyorum.

Euroleague maçları çarşamba ve perşembe oynanacak. Maçlara geçelim.

724 Zalgris-Olympiakos: Geçen haftaki şoktan sonra bir tepki vermesini bekliyorum Olympiakos'un. Çünkü İspanya deplasmanı ve Türkiye deplasmanı dururken bu maçta farka gitmek zorundalar. Zalgris'te 3. antrenör değişikliğide fayda etmedi ve Begic olmadan çok zayıflar. MS2'ye çok güveniyorum.3.5 handikapta buna çok uygun.

725 Caja Laboral-Rytas:  Caja Laboral'de topu alan potaya dönüyor. Teletovic gibi de skorer oyuncuları varken savunma özürlü Rytas'a karşı 80 civarında dolaşmalarını bekliyorum. Rytas'ın da bir dereceye kadar onlara eşlik edeceğini ve 153.5 handikapı geçeceklerini düşünerek ÜST diyorum

726: Partizan- Efes Pilsen:  Gönül ister ki Efes Pilsen rahat kazansın ama o salondan kimler kimler çıkamadı. Sahasında McCalebb'siz Siena'yı zor yenen Efes Pilsen'in bence kazanma şansı çok düşük. Ama eli MS1'e gitmeyenler gönül rahatlığıyla ALT  oynayabilirler.

745: Fenerbahçe Ülker- Valencia:  Perşembe gününden bir bu maç var fakat bence kesinlikle değerlendirilmeli. Yazımda anlattığım gibi Fenerbahçe farklı bir galibiyet almalı. MS1 banko fakat ben kuponuma 1/1 olarak koyarak oranı arttıracağım.


Kuponuma gelirsek: 704 GS-Estudiantes  1-1
                               705: Cedevita- Kazan  MS 2
                               724 Zalgris-Olympiakos MS 2
                               726 Partizan-Efes         MS 1
                          B    745 FBÜ- Valencia  1-1     Sistem 3-4 seçip 2 misli yapacağım. 10 TL 'ye  159 liralık bir kupon olacak. B harfi Fenerbahçe'yi banko olarak işaretlediğimi gösteriyor bu arada.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder