height="600" src="http://www.flatcast.com/de/Player.aspx?sid=338122" width="800"> > < /div>

11 Mart 2011 Cuma

Ömer'in çıkışı üzerine geniş bir makale-2


Ömer'in çaylak olduğundan bahsettik, hemen bu durumla ilgili merak ettiklerinize geçeyim, en azından ben merak ediyordum. Steve Aschburn de araştırmış, hemen paylaşayım:
-Ömer'in çaylak olması sebebiyle, soyunma odasına donut getirme, veya veteran oyuncuların çantalarını taşımak gibi bir klasik çaylak zorunluluğu yokmuş.
-Noah uçakta hep ikisinin tavla oynadığından bahsediyormuş. Noah'a göre kendisi sadece zar atmakta iyi, Ömer ise daha iyi taktisyen. Genelde Noah kazanıyormuş söylediğine göre, Ömer de tabii hafiften burun kıvırıyormuş bu duruma.
-Ömer'e yakıştırılan lakaplardan bahsetmiştim, arkadaşım Gökmen (Çakıltaş) da bahsetmiş biraz. Ben sıralayayım, siz beğenin: Cheese toast (peynirli tostu çok seviyormuş Ömer- Bu da Noah'ın yakıştırması), taraftarların yakıştırmaları olan Turkish Delight ve Istan-Bull. Ayrıca Big-O ve The King de geçiyor bu arada.
- Ömer, geçen kazandıkları Hornets maçı üzerine şunları söylemiş: " Her maç sert oynamaya çalışıyorum. Önceliğim savunma ve ribaund. Herkese yardım etmeye çalışıyorum, Chicago'yu evim gibi görüyorum".
- Takım beşi olarak verdik, fakat Gibson'la saha içi anlaşması ve birlikte sahadaki diğer uzunla işbirliği yapmayı öğrenmiş olması da çok önemli bizce. Thibodeau da ikisini birlikte oynatmayı çok seviyor zaten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder