height="600" src="http://www.flatcast.com/de/Player.aspx?sid=338122" width="800"> > < /div>

22 Mart 2011 Salı

Söz Tulga Erdem'de

Kayseri'de yaşanan üzücü olayların ardından Doğa Koleji yardımcı antrenörü Tulga Erdem altyapibasket.com sitesine bir açıklama göndermiş. Biz de hemen yayınlayalım.

Yardımcı antrenörlüğünü yaptığım Bostancı Doğa Koleji ile Bursa Ali Karasu Lisesi arasındaki Kayseri'de gercekleşen Liseler Türkiye şampiyonası final maçında zaman zaman gerginlikler yaşanmasına rağmen kaliteli ve seyir zevki yüksek bir müsabaka izlettirdik.  Maçın bitimine 8 saniye kala haksız olduğuna inandığım şekilde aleyhimize faul çalınması üzerine istemeden gösterdiğim aşırı tepki, bana ve bugüne kadar verdiğim mesajlara yakışmamıştır.

Bu nedenle vermiş olduğum bu aşırı tepkiden dolayı başta maçın baş hakemi Sayın Metin Aksoyak'tan, Kayserili spor severlerden ve Kayseri'de bu organizasyonu sağlayan bütün spor ilgililerinden, basketbol kamoyundan, örnek olmaya çalıştıgımız sevgili öğrencilerimizden ve bize bu imkanı sağlayan eğitim kurumlarımızdan özür dilerim.

NOT:KAYSERİ'DE YAŞANAN İSTENMEYEN OLAYLARDAN DOLAYI YAYINLANAN HABERLERİN HIZLI BİRŞEKİLDE YAYILDIĞI GİBİ BU ÖZÜR MESAJIMINDA AYNI ŞEKİLDE VE AYNI HIZLILIKLA YAYINLANMASINI BÜTÜN KAMUOYUNDAN RİCA EDİYORUM.

BOSTANCI DOĞA KOLEJİ YARDIMCI ANTRENÖRÜ
TULGA ERDEM

Çok üzücü bir olay. Tulga Erdem'i şahsen çok yakın tanımasam da birkaç defa karşılıklı oynamış olduğum eski bir oyuncu. Gerçekten bana her zaman iyi niyetli biri olarak gelmiştir. Bu genç yaşında hem Beşiktaş Jimnastik Kulübü'nde hem de Doğa Koleji'nde görev alıyor olması onun ne kadar başarılı bir yolda olduğunun ispatı olabilir bizim için. Çünkü buralarda çalışmak için iyi antrenör olmanın yanında iş ahlakı ve kişilikte çok önemlidir. Bu yaşananları ben bir anlık öfke olarak görüyorum. Tulga'nın bu öfkesi belki kendisine çok pahalıya mal olacak ama eminim ki bunun bir benzeri asla yaşanamayacaktır. Baş antrenörünün verdiği tepkiyi de düşünürsek genç bir yardımcı antrenörün bu hatasını telafi etmesi için şans bulmasını umuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder