height="600" src="http://www.flatcast.com/de/Player.aspx?sid=338122" width="800"> > < /div>

22 Şubat 2011 Salı

Var Mısın İddaa'ya !!!

Bu hafta bülteni çok keyifli buldum. Temsilcilerimizinde maçları var. Kısa yorumlarla beraber yardımcı olmaya çalışacağım.

704 Fenerbahçe(B) - Spartak Moskova (B) : Spartak Moskova son yıllarda Avrupa'nın en iyi bayan basketbol takımı. Fakat bu harika takım, bu sezon belki de en zayıf kadrosuyla oynuyor. Jackson'un da sakatlığı onları etkileyecektir. Fenerbahçe'de ise Taurasi ve Penny'nin gitmesinden sonra gelen Jekabsone ve McCoughtry takıma çok çabuk uyum sağladı. Ratgeber'in de bunda katkısını unutmamak lazım. Spartak'ın antrenörü de Ratgeber'in eski yardımcı antrenörü. Bence maç sonu handikapı rahat geçecektir. 7 farkı bulacaktır. Maç sonucu 1 diyorum.

705 Galatasaray CC - Caserta : Galatasaray'ın düşüşte olduğu bir döneme denk gelmişti ilk Caserta maçı. Ona rağmen uzatma da kaybetmişti sarı kırmızılılar. Son dönemde çok iyi bir form tutan Galatasaray, bugün en az 6 farkla yenmek zorunda. Caserta, deplasmanlarda çok kötü oynayan bir ekip. Temsilcimiz, şansını devam ettirmek istiyorsa bugün bu farkı atmak zorunda. Maç sonucu 1 diyorum.

703 Nymburk - Estudiantes : Nymburk'un grupta hiç şansı kalmadı. Estudiantes'te bu kupaya çok önem veriyor ve 5.5 handikapı rahatlıkla geçeceklerdir. Maç sonucu 2 diyorum.

742 Fenerbahçe Ülker - Olympiakos : Grupta liderlik maçı. İlk maçı temsilcimiz, 14 farkla kazanmıştı. Bu avantajı korumak isteyecektir. İki takımında çok fazla eksiği var. Fenerbaçe'nin eksikleri bildiğiniz gibi, önemli olan rakip takımın eksikleri.Vassilopoulos,Keselj sakatlıklarından dolayı forma giyemeyecek. Ivkovic'te Bourousis'i kadro dışı bırakması ile Nesterovic, Mavrokefalidis'in üzerindeki sorumluluk artacak. Bu kadar eksiklikler varken ALT oynamak çok mantıklı geliyor.


746 Siena - Efes Pilsen : Temsilcimiz son 4 maçını kaybetti. Takım için sıkıntılar olduğu söyleniyor. Rakocevic'in yokluğunda hücumda üretkenlik çok düşük. Siena ise, evindeki maçlarda müthiş bir atmosferle bambaşka oynuyor. Özellikle Stonerook'un performansı bambaşka oluyor. Bo McCalebb'siz ilk maçını Efes Pilsen' karşı oynayıp 2 sayıyla kaybeden Siena bence maçı rahat kazanacaktır. İy1 Ms1 ya da herhangi birinin tekli tercihine güveniyorum.


Bu hafta iddaa bize bir sürpriz yaptı. Özel etkinlikler açıldı. Çok çeşitli tercihler var. Fakat ben birkaç tanesini ön plana çıkartmak istiyorum.  Özellikle EN ÇOK 3 SAYI BASKETİNİ KİM ATAR bahsinde Fenerbahçe'yi önde görüyorum. 1.65'lik bir oranı var. Onun dışında istatistiksel olarak bakılırsa  EN ÇOK SAYI HANGİ ÇEYREKTE OLUR bahsinde de 1.çeyreği  2.70 oranıyla ön plana çıkartıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder