height="600" src="http://www.flatcast.com/de/Player.aspx?sid=338122" width="800"> > < /div>

27 Şubat 2011 Pazar

NBA'de Takas Çılgınlığı-2

Takımlar bir sezon sonra NBA'in çehresi maddi anlamda önemli bir derecede değişeceği için, takımlar sürekli para düşünüyorlar, cap boşlukları ile uğraşıyorlar. Bu yüzden bu kadar fazla takas oldu. Neden son dakikada oldu dersek, son görüşme Allstar haftasonu zamanında oldu, takasın son günlerine yakınken, fakat iki taraf hala çok uzak. Bunun yarattığı umutsuzluk takımları ateşlemiş durumda.
Burada da Gerald Wallace takasından bahsetmek istiyorum biraz. Bildiğimiz gibi, Portland, Wallace'ı, Cunningham, Pryzybilla, Marks ve iki draft hakkı karşılığında takıma katmış oldu. Bu sene draft hakları havada uçuşuyor, kimse umutlu değil gelen nesilden anlaşılan.Gerçi bu draft hakları 2011 ve 2013. Bu sene Blazers benchten pek katkı alamıyordu, daha doğrusu benchten aldığı katkı yine sakatlıklar yüzünden ilk beşe yerleşmişti. Dolayısıyla bu takasa ihtiyaçları vardı. Takımın atmosferinin değişmesi, yeni bir hava yakalanması için... Bunu cool ve umursamaz tavırlarıyla Wallace'ın bile yapacağına inanıyorum ben. Şimdi Batum büyük ihitmalle bench'e çekilecek, ve Wallace ilk beşte çıkacak. Roy da hafiften oynamaya başladı. Pryzybilla zaten eski nesil bekçi pivot. Kronik diz sakatlığı da nüksetmiş diye duyduk. Ayrıca Wallace önemli bir savunmacı ve sorumluluk alabilen bir oyuncu. Batum ilk beşte kalırsa da, Wallace dört numarada oynayıp size açığını kapatabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder