height="600" src="http://www.flatcast.com/de/Player.aspx?sid=338122" width="800"> > < /div>

15 Şubat 2011 Salı

Mirsad: Bu Zorluğu Karşılamak Zorundayım



Kupa finalinde sakatlanan ve ön çapraz bağlarının koptupu bildirilen Mirsad Türkcan, kulübünün resmi sitesine açıklamalarda bulundu. Yaşadığı sakatlığı bir iş kazası olarak nitelendiren Türkcan: Öncelikle sakatlığım nedeniyle beni arayan herkese çok teşekkür etmek istiyorum. Başta Başkanımız olmak üzere yöneticilerimize, Aydın Ağabey’e, koçumuza teşekkür etmek istiyorum. Büyük destek gördüm. Ama sonuçta buna bir iş kazası demek lazım. Çünkü bu bizim işimizin bir parçası. Şundan dolayı üzüldüm: Tabii ki benim için çok kötü bir sakatlık. Sonuçta sezonu kapattık. Beni çok zor bir iş bekliyor. Geri dönmem için çok sabırlı ve çok çalışkan olmam lazım. Ama en çok üzüldüğüm şey: 2007’den bu yana Fenerbahçe Ülker’de ilk kez böyle bir hava yakalamışken, takımı yalnız bıraktım diye düşünüyorum. Ama sonuçta benim hatam değil, bir iş kazası. Bu sene hakikaten takım içinde çok iyi bir hava yakaladım. Aydın Ağabey geldi, çok iyi bir koça sahibiz.  Herkesin yaptığı katkılarla Avrupa’da söz sahibi olduk. Top 16’da 3’te 3 yaptık. İnşallah yarınki Zalgiris maçında da arkadaşlarım kazanacak ve Top 8’e kalacağız. Üzülüyorum ki; uzun yıllardan sonra Fenerbahçe Final-Four’u hak etti ve ben takımı yalnız bıraktım. İşte buna çok üzüldüm. Ama bunu yaşayan her sporcu gibi ben de bunu karşılamak zorundayım" diye konuştu

 Sakatlığının tedavi süreci hakkında bilgiler de veren Mirsad Türkcan, "Büyük ihtimalle Almanya’ya gideceğim. Orada 3-5 gün sonra ameliyat olacağım. Ondan sonra İstanbul’a dönüp Murat Çağlayan ile beraber fizik tedaviye başlayacağım. 5 veya 6 ay diyorlar. Çok uzun bir vakit var. Kendimi en iyi şekilde hazırlayıp, yeni Fenerbahçe’ye aynı katkıları sağlamaya devam edeceğim" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder